متن اهنگ دلم بشكنه حرفي نيست
دل نوشته های ما
رابطه ی دوست داشتنیه بینمون

دلم بشكنه حرفي نيست ... حقيقت رو ازت ميخوام            بهم راحت بگو ميري حالا كه سرده روياهام

  نميدونم كجابود كه دلت رو دادي دست اون                خودت خورشيد شدي بي من منم دلتنگي بارون

يه بار فكر منم كن كه ... دلم داغونه داغونه ...            تو ميري عاقبت با اون كه دستام خالي مي مونه

دلم بشكنه حرفي نيست  فقط كاش لايقت باشه       ميرم از قلب تو بيرون كه عشقش تو دلت جاشه

.

.

.

دلم بشكنه حرفي نيست ... اگه تو يار و همراه شي     ولي ميشد بموني و كمي هم عاشقم باشي

همه فكرش شده چشمات گاهي دستاتو ميگيره       يه وقت تنهاش نزاري كه مثل من ميشه ميميره

                            دلم بشكنه حرفي نيست ...... فقط كاش لايقت باشه

                            ميرم از قلب تو بيرون كه عشقش تو دلت جاشه ...!!!                                 

 

 11.png                              



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت2:33---8 خرداد 1393
سلام...
خوبی؟فک نکنم خوب باشی...!
یسری به وب منم بزن...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 8 خرداد 1393برچسب:, :: 1:38 :: نويسنده : javad/fati

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دل نوشته های ما و آدرس javadfati.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 155
بازدید کل : 25070
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1